expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 9 Februari 2020

*ANUGERAH ALLAH UNTUK PESAKIT KANSER*

_*ANUGERAH ALLAH UNTUK PESAKIT KANSER*_



_Berikut adalah perkongsian drp Ustaz Nazri

_Ini pokok Moringga. Banyak lagi nama lain yg orang panggil. Saya kenal pokok ini apabila anak saya menghidapi kanser otak. Ada sahabat-sahabat memperkenalkannya dan suruh beri anak makan. Namun, barangkali agak terlambat pada masa itu._

_Justeru, selepas itu saya terus tanam di belakang rumah. Saya tengok, orang jual kapsul daun ini dgn harga ratusan ringgit sebotol. Puncanya, pokok ini dikatakan mampu menghalang sel-sel kanser drp terus merebak._

_Daunnya boleh dibuat ulam, dimasukkan dlm telur goreng dan lain-lain. Saya tambah satu lagi resepi utk masukkannya dlm sup telur. Anak saya yg pada awalnya tidak mahu makan, selepas mencuba makan daun ini dlm sup, terus mereka makan hingga tidak cukup._

_Jom amalkan daun Moringga ini. Mudah-mudahan keluarga kita terhindar drp penyakit nombor satu ini iaitu kanser. Kita hanya berusaha, Allah yg menentukannya. Tetapi, Allah tidak mengubah nasib sesuatu kaum, jika kaum itu sendiri tidak mahu berusaha mengubahnya. Fikir-fikirkanlah.._

_Semoga perkongsian tentang khasiat dan kebaikan pokok Moringa Oleifera ini akan membantu anda atau mereka yg masih tercari-cari maklumat atau kelebihan yg ada pada pokok ajaib ini yg mampu merawat berbagai jenis penyakit._

Hanya untuk perkongsian Insyaallah sertakan juga Doa kepada Allah semoga segala usaha yang dilakukan menjadi keredhaannya.

#Just_say_Alhamdulillah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan