expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 30 Mac 2017


Mari kita imbas sejarah dan gerak kerja China.. Dahulu, negeri Tibet merupakan negeri merdeka berdaulat... Kemudian menjalinkan hubungan dgn republik rakyat China beraliran komunis (komunis ialah ciptaan ILMNTI pimpinan Karl Marx).. Setelah ada perjanjian kerjasama, China menghantar ribuan tenaga kerja ke Tibet utk membangunkan kota, jalan raya. bangunan2 tinggi dan pejabat2 utk pemerintah..

Kemudian setelah pembangunan selesai, ternyata ratusan ribu para pekerja China tersebut mengangkat senjata dan melakukan pemberontakan di Tibet.. Ternyata, ratusan ribu pekerja tersebut adalah TENTERA...

Tentera yg mmg dilatih utk bekerja.. Setelah itu Tibet jatuh dan dikuasai oleh negara China, dan pemimpin tertinggi agama di Tibet telah ditangkap dan diusir keluar negeri sehingga hari ini..

Maka, ratusan ribu para pekerja China di Indonesia saat ini harus diwaspadai... kerana kita sudah lihat betapa tegapnya badan mereka, bagaimana perawakan2 mereka,potongan rambut etc..  memang mirip Tentera!

Negeri Angola juga dibantu habis2an oleh republik rakyat China.. Setelah diikat dengan hutang yg amat besar, kemudian China mula mentadbir Angola.  Kemudian, mereka menetapkan perjanjian bahawa Islam tidak boleh ada di Angola..  dan seluruh masjid harus ditutup!

Alasannya, kerana Islam berlawanan dan bertentangan dgn adat istiadat Angola..  (Kezaliman terhadap umat Islam Rohingya juga adalah arahan dari orang2 rothschild)

dan hari ini, agama Islam telah diharamkan di Angola...

begitu dahsyatnya pengaruh China komunis yg diasaskan oleh Illuminati pimpinan Karl Marx ini..

Zimbabwe juga diberikan hutang secara besar-besaran oleh China..

Apabila sudah tak mampu bayar hutang kepada China, Zimbabwe dipaksa utk meninggalkan matawangnya dan mula berbelanja menggunakan matawang china iaitu Yuan..

Segala urusan transaksi di Zimbabwe hari ini menggunakan matawang Yuan..

Saat ini Indonesia mendapat pinjaman hutang ribuan trillion dari China..  7 keturunan pun tak mampu dibayar..

Apabila negara itu terikat dgn hutang, maka seluruh pentadbiran negara tersebut adalah dibawah telunjuk China..

Lihat bagaimana China memasukkan ratusan ribu pekerjanya di Indonesia??

Dan baru2 ini Jokowi telah mengingatkan kepada para peniaga di Indonesia agar tidak lagi bertransaksi menggunakan matawang dollar mahupun rupiah.. tetapi mula bertransaksi dgn Yuan.. (boleh tanya sendiri dgn peniaga2 di Indonesia)

dan berita2 ini sedang hangat disampaikan oleh ustaz2 di Indonesia dalam kuliah2 mereka..

-Habib Rizieq..

p/s: setelah anda faham bagaimana strategi China sebagai puppet roth bekerja, apakah anda faham apa yg sedang terjadi di Malaysia saat ini??

#BACK_TO_ALLAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan